loading...

آنا بلاگ

بازدید : 440
شنبه 30 آبان 1399 زمان : 20:37

کندل

مهلت استفاده از فضای ذخیره‌سازی Google Photosو ذخیره عکس‌های با کیفیت بالا به پایان می‌رسد. از اول ژوئن 2021، Google Photos دیگر فضای ذخیره سازی نامحدود را ارائه نمی‌دهد. این چیزی است که شما باید از آن مطلع باشید.

چیزی که تغییر کرده اینست که دیگر فضای ذخیره سازی نامحدود رایگان وجود ندارد

Google Photos فقط فضای ذخیره سازی رایگان نامحدود را برای عکس‌ها و فیلم‌های با کیفیت عالی که نسخه پشتیبان دارند ارائه می‌دهد، به این صورت که 16 مگاپیکسل برای عکس‌ها و فیلم‌ها با وضوح 1080p تعریف شده است. اگر تصمیم دارید عکس‌ها و فیلم‌ها را با کیفیت بالا بارگذاری کنید (به جای کیفیت اصلی)، اکنون گوگل به شما اجازه می‌دهد تعداد نامحدودی از آنها را بارگذاری کنید. از اول ژوئن 2021، فضای ذخیره سازی نامحدود و رایگان Google Photos برای عکس‌ها و فیلم‌های "با کیفیت بالا" به اتمام می‌رسد.

پس از آن تاریخ، تمام عکس‌هایی که بارگذاری می‌کنید با محدودیت فضای ذخیره سازی حساب گوگل مواجه می‌شوند. این محدودیت 15 گیگابایت است و در سرویس‌هایی مانند Google Photos ، Google Drive و Gmail اعمال شده است.

اگر برای عکسهای خود به فضای ذخیره سازی بیشتری نیاز دارید، باید هزینه برنامه ذخیره سازی Google One را پرداخت کنید.

خبر خوب این است، هر عکسی که قبلا آپلود کرده‌اید، جزء این فضای ذخیره سازی به حساب نمی‌آید. فقط عکسهای جدیدی که پس از آن تاریخ در Google Photos بارگذاری می‌کنید در محدودیت فضای ذخیره سازی حساب می‌شوند.

چگونه فضای ذخیره سازی بیشتری برای عکس‌های خود ایجاد کنید

کندل

اگر Google Photos را دوست دارید، همچنان می‌توانید از آن استفاده کنید. 15 گیگابایت فضای ذخیره رایگان خیلی بیشتر از امکانات دیگر برنامه‌ها است، بنابراین هنوز برنامه بدی نیست. به عنوان مثال، اپل فقط 5 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان iCloud را ارائه می‌دهد.

اگر قصد استفاده از Google Photos را دارید، میزان فضای مورد استفاده و میزان دسترسی خود را در وب سایت ذخیره سازی Google One بررسی کنید. همچنین گوگل دارای یک صفحه مدیریت ذخیره سازی است که به شما کمک می‌کند فضای ذخیره سازی در حساب گوگل خود را آزاد و بیشتر کنید.

همچنین می‌توانید فضای ذخیره سازی بیشتری را از طریق Google One خریداری کنید. قیمت‌ها از1.99 دلار در ماه به ازای 100 گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می‌شود.

چگونه همه عکس‌های Google Photos را دانلود کنید

شاید تصمیم داشته باشید Google Photos را کنار بگذارید. در این صورت می‌توانید بایگانی تمام عکس‌ها و فیلم‌هایی که تاکنون در Google Photos بارگذاری کرده‌اید را از وب سایت Google Takeout دانلود کنید. (Google takeout به شما اجازه می‌دهد تا داده‌های ذخیره‌ شده در حساب کاربری گوگل را دانلود کنید).

سپس می‌توانید عکس‌ها را در هر برنامه دیگری که می‌خواهید استفاده کنید بارگذاری کنید یا عکس‌های خود را در دستگاه‌های خود نگه دارید. اگر تصمیم دارید خودتان عکس‌هایتان را ذخیره کنید، حتما نسخه پشتیبان تهیه کنید و چندین نسخه از آن را داشته باشید!

گزینه‌های جایگزین Google Photos

کندل

Google Photos تنها برنامه برای ذخیره عکس نیست. اکنون که دیگر فضای ذخیره سازی نامحدود ارائه نمی‌دهد، ممکن است بهترین گزینه برای کسانی که قبلاً از آن استفاده می‌کردند، نباشد. به این موارد توجه کنید زیرا که جایگزین مناسبی برای Google Photos هستند:

  • iCloud Photos: اگر از iPhone ، iPad ، Mac یا سایر دستگاه‌های Apple استفاده می‌کنید، ممکن است بخواهید از iCloud Photos Apple استفاده کنید. اگر با آیفون خود عکس می‌گیرید، بدون نیاز به هیچ برنامه دیگری، به خوبی ادغام می‌شود. iCloud Photos فضای ذخیره سازی محدودتری دارد و فقط 5 گیگابایت رایگان است اما می‌توانید 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 0.99 دلار در ماه دریافت کنید. شما حتی می‌توانید 200 گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت 2.99 دلار در ماه خریداری کنید و با تمام خانواده خود به اشتراک بگذارید. (طرح 50 گیگابایتی قابل اشتراک نیست.) همچنین می‌توانید هزینه ذخیره سازی iCloud را از بسته اشتراک Apple One پرداخت کنید.
  • Amazon Photos: اگر قبلاً هزینه Amazon Prime را پرداخت کرده‌اید، جالب است بدانید که آمازون فضای ذخیره سازی عکس با رزولوشن کامل و نامحدود را ارائه می‌دهد. آمازون اولین سرویسی نیست که با ذخیره سازی عکس شناخته شده باشد، اما گزینه خوبی است.
  • Microsoft OneDrive: برنامه OneDrive به طور خودکار عکس‌ها و فیلم‌ها را از تلفن شما در فضای ذخیره سازی OneDrive بارگذاری می‌کند. OneDrive در ویندوز 10 ادغام شده و در سیستم عامل‌های دیگر موجود است. اگر هزینه مایکروسافت 365 را پرداخت کرده‌اید، 1 ترابایت فضای ذخیره سازی OneDrive برای ذخیره همه عکس‌ها در اختیار دارید.
  • Dropbox: اگر از Dropbox استفاده می‌کنید و هزینه آن را پرداخت کرده‌اید، می‌توانید عکسهای خود را به جای Google Photos در Dropbox بارگذاری کنید. مانند سایر سرویس‌ها، برنامه Dropbox به طور خودکار می‌تواند عکس‌ها را از تلفن شما بارگذاری کند. البته Dropbox فقط 2 گیگابایت فضای رایگان ارائه می‌دهد و هزینه اشتراک آن گران‌تر است و از 9.99 دلار در ماه می‌شود. Dropbox به احتمال زیاد بهترین انتخاب نیست مگر اینکه قبلا اشتراک آن را خریده باشید.

اگر از دستگاه‌های اندرویدی و سایر سرویس‌های گوگل استفاده می‌کنید، استفاده از Google Photos هنوز بهترین روش ذخیره عکس است. اما دیگر برای همه رایگان نیست و این یک تغییر بزرگ است. اگر کاربر آیفون هستید و به دلیل رایگان بودن از Google Photos به جای iCloud Photos استفاده می‌کنید، شاید زمان آن فرا رسیده باشد که تغییری ایجاد کنید.

www.howtogeek.com

اسکن اثر انگشت در صفحه نمایش چگونه کار می‌کند؟
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی